آیا نفت مجدد کانال 90 دلار رو از دست خواهد داد ؟ قیمت نفت برنت امروز

در این مقاله از سایت تکنیک به بررسی قیمت نفت برنت در امروز می پردازیم و نظر تحلیل گران را در خصوص آنیده قیمت نفت بررسی خواهیم کرد
بشکه نفت برنت
یکی از جذاب ترین راه ها برای کسب سود یاد گیری نوسان گیری است
با نوسان گیری شما می توانی خیلی سریع از بازار کسب سود های چشم گیری  کنید
البته که نوسان گیری در بورس نیاز به آموزش دارد و در صورتی که آموزش ندیده باشید احتمال سود کردن شما کاهش می یابد

قیمت نفت برنت
قیمت نفت برنت

دلایل کاهش قیمت نفت برنت امروز چهار شبنه 16 شهریور ماه

با افزایش نگرانی ها در باره رکود اقتصادی و کاهش تقاضا برای فراآورده های نفتی و به دلیل افزایش مجدد محدودیت های کرونایی در چین به عنوان یکی از بزرگ ترین مصرف کنند نفت خام دنیا و به دلیل این که انتظار می رود نرخ بهره بانک های مرکزی دوره افزایش پیدا کند امروز امروز چهارشنبه نرخ نفت در بازار های جهانی شاهد کاهش قیمت بوده است
قیمت نفت برنت امروز با 0.81% کاهش به 91.96 دلار رسید
این در صورتی است که دوشنبه پس از تصمیم اوپک در خصوص کاهش 100 هزار بشکه ای تولید در ماه اکتبر افزایش یافت
این محتوا توسط وب سایت تکنیک ( teknek.ir ) تولید شده است

نظر تحلیل گران در خصوص کاهش قیمت نفت برنت

تحلیلگران عقیده دارند باوجود چالش‌ های اقتصادی بسیار در دنیا، کاهش قیمت نفت دور از انتظار نبوده‌ است. به‌ جز اطلاعات مثبت اقتصادی در مورد بخشش خدمات آمریکا، رشد اقتصاد در سایر بخش‌ها و نقاط دنیا شرایط مساعدی ندارد و این به‌ معنای فشار بر قیمت نفت است.
سیاست های کرونای چین شهر‌ هایی مانند چنگدو با ۲۱ میلیون نفر جمعیت را در قرنطینه نگه‌ داشته است و رفت‌ و آمد مردم و درنتیجه تقاضای نفت در دومین مصرف‌ کننده بزرگ دنیا را کمتر کرده‌ است.
میزان مبلغ تصمیمی برای سود نقدی سهام فتوسا 1401 و زمان مجمع فتوسا 1401

آیا مجدد شاهد افزایش نرخ بهره بانک مرکزی های جهانی خواهیم بود ؟

سرمایه‌ گذاران و تحلیل گران روند افزایش نرخ بهره بانک‌ های مرکزی جهانی را جهت مهار تورم را هم مد نظر گرفته اند. انتظار می‌ رود بانک مرکزی اروپا در اجلاس روز پنجشنبه نرخ بهره را به‌ شدت افزایش دهد. اجلاس فدرال‌ آمریکا هم در بیست و یکم سپتامبر برگزار می شود.
بالا رفتن ۰.۵ درصدی ارزش دلار هم به‌ خاطر اطلاعات اقتصادی در مورد بخش خدمات آمریکا بر قیمت نفت بی تاثیر نبوده است. قیمت نفت براساس دلار محاسبه می‌ شود بنابراین افزایش ارزش دلار خرید این کالا را برای دارندگان سایر ارز‌ های دنیا گران‌ تر می‌ کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *