نحوه ی دریافت سود نقدی سهام وپخش 1401 و تاریخ برگزار شدن مجمع وپخش

در این مقاله از سایت تکنیک به برسی و گردآوری اطلاعات مجمع وپخش و سود نقدی سهام وپخش 1401 پرداخته‌ایم تا به شما در دریافت آن به راحتی، کمک کنیم.
آرم و لوگوی سهام وپخش
یکی از جذاب ترین راه ها برای کسب سود یاد گیری نوسان گیری است
با نوسان گیری شما می توانی خیلی سریع از بازار کسب سود های چشم گیری  کنید
البته که نوسان گیری در بورس نیاز به آموزش دارد و در صورتی که آموزش ندیده باشید احتمال سود کردن شما کاهش می یابد

میزان مبلغ سود نقدی سهام وپخش 1401 و تاریخ مجمع وپخش و تصمیمات آن

آرم و لوگوی سهام وپخش
آرم و لوگوی سهام وپخش

نماد وپخش که شرکت هلدينگ داروپخش است در تاریخ 1401/04/13 دعوت نامه ی خود را در خصوص شرکت سهامدارانش در مجمع سالیانه ی خود در کدال منتشر کرد و رأس ساعت 14:00 روز شنبه مورخ 1401/04/25 در محل خيابان ولیعصر نرسيده به چهارراه شهيد چمران (پارک وی) در مجموعه فرهنگي ورزشی تلاش مجمع سالیانه ی خود را برگزار کرد و در این مجمع سالیانه میزان سود نقدی سهام خود را مشخص کرد.
طبق تصمیمات این مجمع از میزان مبلغ ۵,۲۹۶ ریال که سود خالص هر سهم وپخش بود، بیشتر از 89 درصد را به عنوان سود خالص سهام خود در نظر گرفت که مبلغ ۴,۷۲۰ ریال بود.
این محتوا توسط سایت تکنیک ( teknek.ir ) تولید شده است.
سود مجمع سنیر 1401 و زمان واریز سود مجمع سنیر

نحوه ی دریافت سود نقدی سهام وپخش 1401 پس از برگزاری مجمع وپخش

نماد وپخش طبق اعلامیه‌ی زمانبندی پرداخت سود اعلام کرد که سهامداران حقیقی که در سجام ثبت نام کرده اند می توانند از تاریخ مهر ماه سال 1401 سود نقدی سهام خود را دریافت کنند که به حساب اعلامیشان در سجام ریخته می شود و همچنین سهامدارانی که در سجام هنوز ثبت نام ننموده اند بعد از تاریخ اعلام شده (مهر ماه سال 1401) می توانند با ارائه ی کارت ملی در تمام شعبه های بانک رفاه در سراسر کشور سود نقدی سهام خود را دریافت کنند؛ همچنین اگر سوالی داشتید می توانید با پشتیبانی سایت تکنیک ارتباط بر قرار کنید تا به شما کمک کند و جواب سوالانتان را بدهد.

زمان دریافت سود نقدی سهام وپخش 1401
زمان دریافت سود نقدی سهام وپخش 1401

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *