نحوه ی دریافت سود نقدی سهام ولغدر 1401 و تاریخ مجمع ولغدر

در این مقاله از سایت تکنیک درباره ی مجعع ولغدر و سود نقدی سهام ولغدر 1401 پرداخته ایم و اطلاعات مهم آن را برای شما گردآوری کرده ایم.
آرم و لوگو سهام ولغدر
یکی از جذاب ترین راه ها برای کسب سود یاد گیری نوسان گیری است
با نوسان گیری شما می توانی خیلی سریع از بازار کسب سود های چشم گیری  کنید
البته که نوسان گیری در بورس نیاز به آموزش دارد و در صورتی که آموزش ندیده باشید احتمال سود کردن شما کاهش می یابد

میزان سود نقدی سهام ولغدر 1401 و زمان برگزاری مجمع ولغدر

ولغدر

نماد ولغدر در رأس ساعت 09:00 روز چهار شنبه مورخ 1401/01/24 مجمع سالیانه ی خود را برگزار کرد و درباره ی سود سهام خود و تقصیم آن تصمیم گرفت.
سهام ولغدر ۳۷۸ ریال سود خالص هر سهم داشت و تصمیم گرفت از این مبلغ 100 ریال را به عنوان سود نقدی سهام خود به سهامدارانش بدهد که بیشتر از 26 درصد سود خالص هر سهم بود.
این محتوا توسط سایت تکنیک ( teknek.ir ) تولید شده است.
سود سهام صندوق بازنشستگی (وصندوق) و زمان پرداخت سود وصندوق

نحوه ی دریافت سود نقدی سهام ولغدر 1401 بعد از مجمع ولغدر

نماد ولغدر برای سهامداران حقیقی خود زمان 1401/05/01 تا 1401/06/31 را قرار داد تا سود نقدی سهام خود را دریافت کنند و نحوه ی دریافت را از طریق سامانه ی سجام اعلام کرد که به حساب اعلامیشان در سجام ریخته می شود، کسانی که در سجام حساب ندارند برای دریافت سود نقدی سهام خود یا باید هر چه زود تر برای تکمیل ثبت نام خود در سجام اقدام کنند و یا با شکرت ولغدر تماس بگیرند.
یکی از زمینه های مهمی که باعث می شود در بازار های بورسی سهامدار تا جای ممکن ضرر ندهد و بیشترین سود را دریفات کند دانستن زمان ورود و خروج از بازار است تا به ضرر نینجامد و یا سودشان کم نشود برای همین ما سایت تکنیک دوره ی آموزشی ورود و خروج به موقع از بازار را برای شما ترتیب دیده ایم تا شما به توانید و زمان ورود و خروج به بازار را خودتان تشخیص دهید

زمان پرداخت سود نقدی سهام ولغدر 1401
زمان پرداخت سود نقدی سهام ولغدر 1401

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *