برنامه افزایش سرمایه سهام غکورش در سال 1401

در این مقاله از وب سایت تکنیک خواهیم گفت در مجمع غکورش چه گذشت و درصد افزایش سرمایه سهام غکورش رو با توجه به گفته های مجمع اعلام خواهیم کرد
آرم و لوگو سهام غکورش
یکی از جذاب ترین راه ها برای کسب سود یاد گیری نوسان گیری است
با نوسان گیری شما می توانی خیلی سریع از بازار کسب سود های چشم گیری  کنید
البته که نوسان گیری در بورس نیاز به آموزش دارد و در صورتی که آموزش ندیده باشید احتمال سود کردن شما کاهش می یابد

در مجمع سهام غکورش چه گذشت ؟ افزایش سرمایه سهام غکورش در راه است

شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کورش در نماد “کورش” شنبه ۱۸ تیرماه مجمع پایان سال مالی ۱۴۰۰ خود را در سالن همایش‌های هتل ارم برگزار کرد. “کورش” در حالی سهامدارانش را به مجمع فراخوانده بود که در پایان سال مالی ۱۴۰۰، ۳۲۳ تومان سود خالص به ازای هر سهم محقق کرده بود. مجمع “کورش” با حضور حدود ۹۱ درصد سهامداران آغاز به کار کرد. مراسم با احترام به مرحوم حاج محمد کریم فضلی، بنیانگذار فقید گروه صنعتی گلرنگ آغاز شد. در این مراسم منتصر به عنوان رئیس هیئت مدیره “کورش” صحبت‌های ابتدایی را انجام داد و سپس محمد برهانی به عنوان مدیرعامل گزارش عملکرد شرکت را در سال مالی ۱۴۰۰ ارائه کرد.
این محتوا توسط سایت تکنیک ( teknek.ir ) تولید شده است
در ادامه درصد افزایش سرمایه سهام غکورش رو خواهیم گفت

آرم و لوگو سهام غکورش
آرم و لوگو سهام غکورش

مبلغ افزایش سرمایه سهام غکورش چقدر است

مهمترین نکته صحبت‌ های مدیرعامل کورش به اصلاح ساختار سرمایه و تامین سرمایه در گردش مورد نیاز در سال جاری ناشی از حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی و البته افزایش سرمایه جدی این مجموعه در سال جدید این شرکت باز می‌گردد. برهانی در صحبت هایش حفظ جایگاه نخست در صنعت روغن نباتی و استفاده از مزایای معافیت مالیاتی قانون بودجه سال ۱۴۰۱  را دلیلی برای انجام این افزایش سرمایه عنوان کرد. آنطور که مشخص شد، این افزایش سرمایه در حدود ۹۰۰ میلیارد تومان خواهد بود. به عبارتی با در نظر گرفتن سرمایه فعلی ۳۰۰ میلیارد تومانی “کورش” احتمالا  سهامداران این مجموعه باید منتظر یک افزایش سرمایه ۳۰۰ درصدی در سال ۱۴۰۱ در “کورش” باشند. آنطور که مطرح شده است، این افزایش سرمایه از محل سود انباشته شرکت انجام خواهد شد.
دوست داری آنلاین در خواست تحلیل سهام بدهی و یک تیم با تجربه برات تحلیل کنند ؟

چشم انداز سهام غکورش برای سال های آینده

مدیرعامل “کورش” در بخش دیگری از صحبت هایش به چشم‌انداز و ماموریت‌های شرکت پرداخت و گفت: متناسب با اهداف ترسیم‌شده، ظرفیت تصفیه خانه (ریفاینری)، بسته‌بندی و تولید روغن در مجموعه کارخانجات ما افزایش چشمگیری داشته است و این اقدام با تکمیل زنجیره تامین همراه بوده است. خرید کارخانه گهر نیز در همین راستا و با هدف تامین ظروف پلیمری مجموعه بوده است.
برهانی ضمن تاکید بر تکمیل زنجیره تامین دانه‌های روغنی از مزرعه تا تولید، به موضوع کشت قراردادی اشاره داشت و تصریح کرد: ما این اقدام را از سال گذشته با هماهنگی وزارت جهاد و کشاورزی شروع کردیم و فواید آن را در همین امسال شاهد بودیم.
شاید دوست داشته باشید در مورد سود سهام غکورش سال 1401 و نحوه دریافت سود مجمع غکورش خبردار شود

تولید روغن سهام غکورش در سال 1401 چقدر خواهد بود

برهانی به اجرای فاز توسعه‌ای سایت اشتهارد و افزایش ظرفیت تولید از ۴۰۰ به ۸۰۰ هزار تن اشاره کرد. همچنین مدیرعامل کورش تولید حدود ۳۳۰ هزار تن روغن در سال جاری را تخمین زد.
اگر نمی دونی کی شرایط بازار مناسب است و کی باید از بازار خارج شوی در دوره آموزش ورود خروج به موقع وب سایت تکنیک شرکت کن تا در بهترین زمان به بازار وارد و خارج شوی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *