استفاده از فیلترنویسی در بورس ایران

فیلترنویسی این امکان را به شما می‌دهد که بتوانند سهامی را که دارای ویژگی های مورد نظرشما هست ، از بین انبوه سهام مختلف بشناسند و انتخاب کنند .
آموزش فیلتر نویسی در بورس ایران
یکی از جذاب ترین راه ها برای کسب سود یاد گیری نوسان گیری است
با نوسان گیری شما می توانی خیلی سریع از بازار کسب سود های چشم گیری  کنید
البته که نوسان گیری در بورس نیاز به آموزش دارد و در صورتی که آموزش ندیده باشید احتمال سود کردن شما کاهش می یابد

فیلترنویسی چیست ؟ و آیا آموزش فیلترنویسی مفید است ؟

فیلترنویسی چیست ؟
فیلترنویسی چیست ؟

فیلترنویسی این امکان را به افراد می‌دهد که بتوانند سهامی را که دارای ویژگی های مورد نظرشان هست ، از بین انبوه سهام مختلف با پیاده سازی فیلتر مربوطه بشناسند و انتخاب کنند .
انجام معاملات در بازار سهام مسئله ای جذاب و البته بسیار علمی و دقیق می باشد ، کسانی که بدون مهارت و اطلاعات کافی  وارد بازار سهام شوند ، متاسفانه اکثر اوقات با تجربه ای تلخ و زیان سنگین از سهام خارج می شوند .
میزان سود دهی شرکت ها ، نوسانات قیمت ها و نوع فعالیت های شان و بسیاری موارد دیگر در بررسی و تحلیل شرکت ها مهم است ولی چون افرادی که وارد بازار سهام می شوند ، برایشان مقدور نیست هر روز این موارد را بررسی کنند ، فیلترنویسی سهام این کار را برای فعالان عرصه سهام آسان تر کرده است .
در ۹ سال گذشته هر سهمی که می خریدیم ، به احتمال زیاد سود داشت . به دلیل همین هیجان ها اختلافی بین معامله گر مبتدی و حرفه ای وجود نداشت . ولی اگر بپذیریم دلار تا ۲ سال آینده رشد ۲ برابری نخواهد داشت و اگر کور سویی از گشایش های سیاسی در جامعه را ببینیم ، به این نتیجه می رسیم که سود گرفتن از بورس کمی سخت است . شما اگر سهمی را داشته باشید که به مدت ۵ یا ۶ روز پشت سر هم مثبت می خورد ، نمی توانید مطمئن باشید که در آینده نیز همین روال مثبت را در پیش خواهد گرفت ، و برعکس اگر سهمی چند روز پشتت سر هم افت بخورد ، نمی توانید نتیجه بگیرید که در آینده نیز همین روند نزولی را خواهد داشت . فیلتر ابزاری است قدرتمند و ساده که این امکان را به شما می دهد ، که سهم درست را انتخاب کنید و با سود فراوان از بازار خارج شوید.
این آموزش توسط وب سایت تکنیک ( teknek.ir ) تولید شده است

چگونه از فیلتر های بورس استفاده کنیم ؟

برای استفاده از فیلتر بورس ، ابتدا باید وارد سایت tsetmc شوید . در قسمت بالا و سمت چپ وارد قسمت دیدمان بازار شوید . در این بخش می توانید بخش های مختلفی از بازار را زیر نظر داشته باشید .
سهام ها و نهادهای مختلف بر اساس چینش های مختلف در اختیار شما خواهد گرفت و شما در بین این سهم ها می توانید اطلاعات مورد نظر خودتان را جستجو کنید .

فیلتر های طلایی بورس کدامند ؟

فیلتر های خوب و پر کاربرد بورس
فیلتر های خوب و پر کاربرد بورس

فیلتر پیش بینی بازار فردا را می توان یک فیلتر طلایی بورس مطرح کرد.
بهترین فیلتر بورس مجموعه از ابزار هاست ، که به سرمایه گذاران اجازه می دهد ، تا سهام بی شماری را با استفاده از فیلتر سهام شارپی رایگان و با توجه به معیارهای سرمایه گذار مرتب کرده و نشان دهد . نمایش گر های سهام به طور معمول در سیستم عامل های معاملات کارگزاری معمولاً به صورت رایگان در دسترس هستند . بهترین فیلتر بورس باعث می شود ، سرمایه ‌گذاران با علم بیشتر و متمرکز نظاره گر سهام باشند ، و تصمیمات سودمندی بگیرند و با توجه به نیاز خود ، این فیلتر ها را که به صورت کد نویسی است ، تعیین کنند ، اما برای استفاده از این کد ها نیاز به آموزش فیلترنویسی در بورس خواهید داشت تا بتوانید به درستی از آن ها استفاده کنید .

معرفی برخی از فیلتر های بورس :

فیلتر سهام خشک شده و کف سازی ، فیلتر حرفه ای سیگنال یاب ، فیلتر بورسی صف فروش ، فیلتر سیگنال فروش ، فیلتر ورود پول حقیقی ، فیلتر خروج پول حقیقی ، فیلتر الگوی ساعت و ….

فیلتر سهام خشک شده و کف سازی :

زمانی که یک سهم از نوسان گیر ها و سهام داران عجول و کم تحمل خالی شود و به عبارتی دیگر کسی در آن قیمت فروشنده نباشد یعنی سهم خشک شده است . به زبان ساده تر سهم های خشک شده سهم هایی هستند که قیمتشان مدتی در یک کانال خاص در جا می زند  و با یک حرکت خنثی و کسل کننده قصد دارند تا سهامداران را خسته کنند ، در این  صورت می گویند سهام خشک شده است . و به این معنی که نه خریدار سود کرده نه فروشنده توانسته سهام خود را در قیمت های بالا بفروشد .

 فیلتر حرفه ای سیگنال یاب

مخصوص یافتن سهم های رانتی و طلایی و نوسانی و فیلتر حرفه ای می باشد ، که در عین سادگی دارای بازدهی ۹۰ درصد می باشند ، این فیلتر با استفاده از تجربیات چند ساله برنامه نویسی و نیاز کاربران ایجاد شده است . این فیلتر بهترین سهم ها را برای شما پیدا کرده و تنها چند سهم خوب را به شما نشان می دهد، در نتیجه قدرت تصمیم گیری معامله گر را افزایش می دهد.

فیتر بورسی صف فروش

در بورس یکی از مهم ترین فیلتر های مورد استفاده ، فیلتر صف فروش و یا نوسان گیری روزانه است که از طریق آن میتوان سهم های با ارزش موجود در صف فروش که احتمال دارد خارج شوند را شناسایی کرد و به صورت روزانه سود بالایی را به دست آورد .

فیلتر سیگنال فروش

یکی دیگه از فیتر های مهم و پر کاربرد در بورس ، فیلتر سیگنال فروش است که از آن استفاده زیادی میشود و میتوان به وسیله آن سهم های که در حالت منفی هستند و در صف فروش قرار گرفته اند را شناسایی میکنید .

فیلتر ورود و خروج پول حقیقی

فیلتر ورود و خروج پول حقیقی هم یکی از پر کاربرد ترین فیلتر های مورد استفاده در بورس است که از ان برای شناسایی روند منفی و یا مثبت شدن بازار بورس استفاده میشود .

فیلتر الگوی ساعت

با استفاده از الگوی ساعت در بورس شما باید فیمت آخرین ساعت آن سهم را در بورس ببینید و با استفاده از الگوی ساعت میتوان احتمال اینکه با شروع ساعت کاری بازار بورس در روز بعد ، آن سهم با صف فروش شروع میشود و یا با صف خرید شروع میشود .

آموزش فیلترنویسی در بورس

آموزش فیلترنویسی در بورس
آموزش فیلترنویسی در بورس

فیلترنویسی یکی از بهترین راه ها برای موفقیت در بازار پر ریسک و البته پر سود بورس است . در صورتی که به فیلترنویسی علاقه دارید و یا اینکه میخواهید از طریق فیلتر نویسی یک سود دهی بالا را در بازار بورس تجربه کنید ما به شما دوره آموزش نوسان گیری تابلوخوانی فیلترنویسی از صفر تا 100 را معرفی میکنیم که توسط یکی از بهترین استاد های بورس تهیه شده است و صفر تا صد فیلتر نویسی را به صورت کاملا جامع به شما آموزش میدهد .

جهت دریافت دوره آموزش نوسان گیری تابلوخوانی فیلتر نویسی از صفر تا صد میتوانید از طریق لینک زیر اقدام نمائید :

2 پاسخ

    1. سلام
      لینک دانلود با موفقیت به ایمیل شما چندین بار ارسال شده است و مشکل از طرف شما است لطفا تمام پوشه های ایمیل خود را با دقت چک کنید
      در صورت موفق نشدن برای دانلود مجدد اعلام نمایید
      ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *