میزان تقسیم سود سهام کساوه 1401 و تاریخ مجمع کساوه

در این مقاله از سایت تکنیک اطلاعاتی درباره ی سود سهام کساوه 1401 و تاریخ مجمع کساوه گردآوری کرده ایم تا به شما با آن کمک کنیم.
آرم و لوگو سهام کساوه
یکی از جذاب ترین راه ها برای کسب سود یاد گیری نوسان گیری است
با نوسان گیری شما می توانی خیلی سریع از بازار کسب سود های چشم گیری  کنید
البته که نوسان گیری در بورس نیاز به آموزش دارد و در صورتی که آموزش ندیده باشید احتمال سود کردن شما کاهش می یابد

میزان مبلغ سود سهام کساوه 1401 برای سهامداران و تاریخ مجمع کساوه

آرم و لوگو سهام کساوه
آرم و لوگو سهام کساوه

مجمع کساوه که شرکت صنايع کاشی و سراميک سينا است در تاریخ 1401/04/18 دعوت نامه ی خود را برای مجمع در کدال منتشر کرد و در تاریخ 1401/04/2، رأس ساعت 14:00 مورخ روز سه شنبه در محل يادگار امام مجمع عادی سالیانه ی خود را برگزار کرد.
در مجمع کساوه از میزان مبلغ ۵,۱۹۵ ریال سود خالص هر سهم خود تصمیم گرفته شد تا بیشتر از 70 درصد آن به عنوان سود نقدی سهام شرکت به سهامدارانش داده شود.
این محتوا توسط سایت تکنیک ( teknek.ir ) تولید شده است.
مبلغ تصمیم گیری شده برای سود نقدی سهام سصفها 1401 در مجمع سصفها

روش دریافت سود سهام کساوه 1401 برای سهامدارن حقیقی آن

نماد کساوه بر اساس اعلامیه ای که در کدال با عنوان زمانبندی پرداخت سود منتشر کرده است اعلام کرد که سهامداران حقیقی خود که در سجام ثبت نام کرده اند از تاریخ 1401/09/01 تا 1401/10/30 سود نقدی سهامشان به حساب اعلامیشان در سجام ریخته خواهد شد، همچنین اشاره کرده است که به غیر از سامانه ی سجام روش دیگری برای پرداخت سود سهام کساوه 1401 وجود ندارد و کسانی که در سجام تا کنون ثبت نام ننموده اند بهتر است هر چه زود تر اقدام کنند؛ همچنین می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر و سوال کردن با پشتیبانی سایت تکنیک ارتباط بر قرار کنید.
یکی از نکات مهم تشخیص به موقع زمان ورود به بازار است که در صورت تشخیص غلط بیشتر تحلیل های شما اشتباه از آب در خواهد آمد یا سود کمتری خواهید کرد

زمان دریافت سود سهام کساوه 1401
زمان دریافت سود سهام کساوه 1401

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *