سود گدنا 1401 و نحوه دریافت سود مجمع گدنا

در محتوای کنونی ما در وب سایت تکنیک در مورد سود مجمع گدنا 1401 و همینطور نحوه دریافت سود مجمع گدنا اطلاعاتی خدمت شما ارائه خواهد گشت.
لوگو و ارم گدنا
یکی از جذاب ترین راه ها برای کسب سود یاد گیری نوسان گیری است
با نوسان گیری شما می توانی خیلی سریع از بازار کسب سود های چشم گیری  کنید
البته که نوسان گیری در بورس نیاز به آموزش دارد و در صورتی که آموزش ندیده باشید احتمال سود کردن شما کاهش می یابد

سود گدنا 1401 چقدر است ؟و تاریخ برگزاری مجمع گدنا

گدنا در راس ساعت 15:00 روز سه شنبه مورخ 1401/04/28 برگزار شد آن هم در خيابان وليعصر (عج)، بالاتر از تقاطع شهيد بهشتي نبش کوچه دلبسته پلاک 2141، هتل سيمرغ   برگزار شد.
گدنا در مجمع خود در مورد تقسیم سود سهام تصمیماتی گرفت.
سود مجمع گدنا 1401 : ۵۰۵ ریال بود که شرکت برای خود سود ساخته است.
سود نقدی گدنا هم ۵۱ ریال در امسال خواهد بود.
این محتوا توسط سایت تکنیک teknek.ir ) تولید شده است.
زمان دریافت سود سهام غدام 1401 کی است ؟

نحوه دریافت سود مجمع گدنا و زمان پرداخت آن

سود سهامداران حقیقی که در سامانه ی سجام ثبت نام کرده اند.و دارای کد سجامی هستند می توانند از تاریخ 1401/11/4 از طریق شرکت سپرده گذاری مرکزی و تسویه وجوه انجام می گیرد.
و آن دسته از سهامدارانی که در هر صورت در سجام ثبت نام نکرده اند باید اطلاعات کامل شناسنامه ای، سهامداری و بانکی خود را تا تاریخ 1401/11/30 به پست الکترونیک در داخل عکس ارسال نمایند.تا اقدامات لازم برای گرفتن سود انجام بشود.
دسته اي از سهامداران كه در سال هاي 1399 و 1398 كه توسط سجام سود انها پرداخت نشده اند . بعد از اعلام امادگی شرکت سپرده گذاری مرکزی و تسویه وجوه از طریق سجام پرداخت خواهد شد.
مهم ترین نکته ای که بیشتر افراد رعایت نمی کنند و ضرر می کنند یا سود کمتری می کنند زمان ورود و خروج به بازار است که باید به موقع باشد وگرنه هر سهمی خرید کنید احتمال زیاد ضرر می کنید یا سود کمی می کنید
ما در سایت تکنیک برای شما یک دوره آموزشی عالی و درجه یک فراهم کردیم که به شما در زمان ورود و خروج به موقع از بازار کمک می کند و سود آوری شما رو به صورت چشم گیری تغییر خواهد داد

زمان پرداخت سود گدنا 1401
زمان پرداخت سود گدنا 1401

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *