سود نقدی کفپارس 1401 و تاریخ مجمع کفپارس 1401

در این مقاله از سایت تکنیک به برسی سهام کفپارس و مجمع کفپارس 1401 پرداختیم تا سود نقدی کفپارس 1401 را برسی کنیم و به اطلاع شما برسانیم.
آرم و لوگو سهام کفپارس
یکی از جذاب ترین راه ها برای کسب سود یاد گیری نوسان گیری است
با نوسان گیری شما می توانی خیلی سریع از بازار کسب سود های چشم گیری  کنید
البته که نوسان گیری در بورس نیاز به آموزش دارد و در صورتی که آموزش ندیده باشید احتمال سود کردن شما کاهش می یابد

مقدار سود نقدی کفپارس 1401 و تاریخ مجمع کفپارس 1401 کی بود؟

ع edited

نماد کفپارس که شرکت فرآورده هاي نسوز پارس است در رأس ساعت 10:00 روز چهار شنبه مورخ 1401/02/07 در یزد مجمع سالیانه ی خود را برگزار کرد.
در این مجمع تصمیم گرفته شد تا مبلغ 41 ریال به عنوان سود نقدی سهام کفپارس به سهامدار خود بپردازد که دقیقا 10 درصد از سود سهام کفپارس که عدد 410 است، بود.
این محتوا توسط سایت تکنیک ( teknek.ir ) تولید شده است.
تفاوت بازار اول و دوم بورس و بازار اول بورس بهتر است یا بازار دوم

روش دریافت سود نقدی کفپارس 1401 بعد از مجمع کفپارس 1401

برای دریافت سود نقدی کفپارس 1401، طبق اعلامیه ی کفپارس سهامدارانی که در سجام ثبتنام کردند می توانند سود نقدی خود را از این روش دریافت کنند که به حساب اعلامیشان در سجام واریز می شود و از کسانی که هنوز در سجام ثبتنام نکرده اند خواسته شد تا هر چه زود تر مراحل ثبتنام را تمام کنند و روش غیر سجام ذکر نشد.
امّا در اعلامیه اصلاحیه از طرف کفپارس، زمان پرداخت سود نقدی برای هر کدام از سهامداران حقیقی و حقوقی وابسته به میزان سهامشان اعلام شد که در عکس می توانید مشاهده کنید.
همچنین می دانستید که یکی از نکات خیلی مهم در بازار های بورسی و خرید و فروش سهام این که هر کس بدونه چه زمانی باید از سهام خاصی خارج بشه و یا به سهام دیگه ای وارد بشه تا هم ضرر نکنه و هم بیشترین سودی که می تونه رو به دست بیاره امّا چون بیشتر افرادی که تازه وارد بورس شدند و یا حتی چند وقته درش در حال فعالیت هستند این را نمی دانند و باعث ضرر به خودشان می شوند ما سایت تکنیک تصمیم گرفتیم برای شما دوره ای رو آماده کنیم به اسم ورود و خروج به موقع از بازار که نکات مهمی رو در این راستا و زمینه به شما آموزش میده تا جلوی ضرر خودتون رو بگیرید و بیشترین سود ممکن رو بکنید، پس همین الان این دوره رو از ما خریداری کنید.

زمان دریافت سود نقدی کفپارس 1401
زمان دریافت سود نقدی کفپارس 1401

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *