سود نقدی سهام بعایق 1401 چقدر است و تصمیمات مجمع بعایق چه بود

در این مقاله از سایت تکنیک به برسی سود نقدی سهام بعایق 1401 و تصمیمات مجمع آن در این خصوص پرداخته ایم تا با گرد آوری داده های آن به شما کمک کنیم.
آرم و لوگو سهام بعایق
یکی از جذاب ترین راه ها برای کسب سود یاد گیری نوسان گیری است
با نوسان گیری شما می توانی خیلی سریع از بازار کسب سود های چشم گیری  کنید
البته که نوسان گیری در بورس نیاز به آموزش دارد و در صورتی که آموزش ندیده باشید احتمال سود کردن شما کاهش می یابد

میزان مبلغ سود نقدی سهام بعایق 1401 و تاریخ مجمع بعایق

بعیاق

نماد بعایق که شرکت عايق های الکتريکی پارس است در تاریخ 1400/12/18 که چهارشنبه بود، رأس ساعت 10:00 مجمع سالیانه خود را برگزار کرد و درباره ی سود نقدی سهام خود تصمیم گرفت.
در این مجمع از سود خالص هر سهم که ۱,۵۲۷ ریال بود، بیشتر از 32 درصد آن را که مبلغ 500 ریال بود به عنوان سود نقدی سهام خود برای سهامدارانش در نظر گرفتند.
این محتوا توسط سایت تکنیک ( teknek.ir ) تولید شده است.
میزان سود سهام ثامان 1401 و تاریخ مجمع ثامان

نحوه ی دریافت سود نقدی سهام بعایق 1401 بعد از مجمع بعایق

نماد بعایق پس از مجمع خود اعلام کرد که سود نقدی سهام خود را برای سهامداران حقیقی در مهر ماه 1401 به حساب هایشان واریز خواهد کرد و اطلاعات بیشتری درباره ی نحوه ی پرداخت خود نداد که به چه صورت خواهد بود، برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با شرکت بعایق تماس بگیرید.
همینطور می دانستید که بیشتر ضرر ها و سود هایی که سهامداران می کنند به دلیل ندانستن زمان مناسب برای ورود و خروج به بازار است؟، برای جلوگیری از ضرر کردن شما و کمک به شما برای به دست آوردن بیشترین سود ما سایت تکنیک دوره ی آموزشی ورود و خروج به موقع از بازار را برای شما ترتیب دیدیم. تا به موقع به بازار وارد شوید و در اوج بازار خارج شوید تا بیشترین سود ممکن رو کسب کنید

زمان پرداخت بعایق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *