روش دریافت و مبلغ سود سهام خمحرکه 1401 و تاریخ مجمع خمحرکه

در این مقاله از سایت تکینک درباره ی دریافت سود سهام خمحرکه 1401، تاریخ مجمع خمحرکه و زمان پرداخت سود آن برایتان اطلاعاتی گردآوری کرده ایم.
آرم و لوگو سهام خمحرکه
یکی از جذاب ترین راه ها برای کسب سود یاد گیری نوسان گیری است
با نوسان گیری شما می توانی خیلی سریع از بازار کسب سود های چشم گیری  کنید
البته که نوسان گیری در بورس نیاز به آموزش دارد و در صورتی که آموزش ندیده باشید احتمال سود کردن شما کاهش می یابد

میزان مبلغ سود سهام خمحرکه 1401 و تاریخ مجمع خمحرکه

آرم و لوگو سهام خمحرکه
آرم و لوگو سهام خمحرکه

نماد خمحرکه که شرکت صنعتی نیرو محرکه است در تاریخ 1401/03/11 در خصوص دعوت به مجم خود در کدال اعلامیه داد و رأس ساعت 09:00 روز چهار شنبه مورخ 1401/03/25 مجمع سالیانه ی خود را برگزار کرد.
در این مجمع از میزان 80 ریال سود خالص هر سهم خود، مبلغ 50 ریال که دقیقا ۶۲/۵ درصد از سود خالص هر سهم بود را به عنوان سود نقدی سهام برای سهامدارانش قرار داد.
این محتوا توسط سایت تکنیک ( teknek.ir ) تولید شده است.
نحوه ی دریافت و مبلغ سود سهام فجهان 1401 و تاریخ مجمع آن

نحوه ی دریافت سود سهام خمحرکه 1401

خمحرکه در اعلامیه خود درباره ی دریافت سود سهام خود اعلام کرد که برای سهامداران حقیقی که در سجام ثبت نام کرده اند در آذرماه 1401 خواهد بود درباره ی کسانی که در سجام ثبت نام نکرده اند چیزی نگفت، برای دریافت اطلاعات در این باره با پشتیبانی سایت تکنیک ارتباط بر قرار کنید.
می دونستی اکثر افراد که در بورس ضرر می کنند مشکلشان ورود در اوج و آخر روند صعودی است اگر شما هم این مشکل رو دارید حتما در دوره زیر شرکت کنید تا آموزش ببینید که چگونه در اوج بازار خارج بشید و در کف بازار وارد بشید

منبع خمحرکه

4 پاسخ

  1. سه سال پیش پسرم به نام هادی اصل قنبرنژاد به مبلغ ۱۷ میلیون سهم خمحرکه برایم خرید کرده است تابه امروز هروقت گفتم چه خبر میگه در زیان کامل هست آیا واقعیت دارد?

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *